Samoobsluha Vodafon
Vodafon samoobsluha slouží k pohodlnému nastavení všech mobilních služeb, zaplacením paušálů ale i objednání nových mobilních telefonů. Není proto divu, že téměř každý zákazník Vodafonu tuto samoobsluhu využívá.
Přihlášení do samoobsluhy
Pro úspěšné přihlášení do samoobsluhy Vodafon potřebujete znát své telefonní číslo a čtyřmístné heslo, které jste si vyplnili ve formuláři při zřízení paušálu. A pokud patříte mezi předplacené zákazníky Vodafon, tak jste své heslo zadali při prvním přihlášením do hlasové samoobsluhy nutné pro aktivaci vaší SIM karty.
Pokud jste vaše heslo zapoměli, neváhejte se obrátit na infolinku 800 777 777, kde vám rádi operátoři Vodafon pomohou.
Adresa samoobsluhy Vodafon
Internetová adresa Vodafoní samoobsluhy, přes kterou se můžete přihlásit a spravovat své služby je: samoobsluha.vodafone.cz. Na této stránce stačí poté zadat vaše telefonní číslo a heslo pro přístup do samoobsluhy. Viz výše postup k přihlášení.